Antwoorden van COGAS … zucht

Een ingezonden stukje van een HNDB volger over de vragen die hij stelde aan COGAS en de antwoorden die hij ontving. Een gevalletje van “Hoe stuur ik iemand zover mogelijk het bos in”. Verder commentaar lijkt ons overbodig … lees en huiver.

Goedemiddag COGAS,

Ik vind het zeer storend dat u geen antwoorden geeft op mijn vragen. U kunt in dit geval niet iedereen over 1 kam scheren. Het blijkt maar weer hoe makkelijk jullie als Cogas je ervan afmaakt en totaal geen rekening houdt met de belangen van jullie klanten. Maar het is de afgelopen week ons wel heel erg duidelijk geworden dat jullie dit als een beetje gedoe beschouwen. Graag heb ik nu duidelijke en eerlijke antwoorden op mijn vragen:

Vraag 1:
Je kan maar een telefoonlijn krijgen en Caiway kan met geen mogelijkheid een tweede lijn aanbieden. Ik heb er op dit moment twee telefoonlijnen in mijn Ziggo pakket. Deze beide lijnen zijn voor mij noodzakelijk. Caiway kan dit niet bieden. Niet op de coax en niet op de glasvezel. Hoe wordt dit opgelost.

Antwoord:
Voor de inhoudelijke vragen die u stelt en de vergelijkingen die u maakt, adviseer ik u contact op te nemen met Caiway via 088 – 22 49 121. Wij zijn enkel netwerkbeheerder, Caiway biedt de diensten aan en zij kunnen u hierover dan ook de juiste informatie geven.

Vraag 2:
Televisies gaan tot 3 toestellen met een extra TVPlus abonnement! Ik gebruik 5 smartcards. Caiway levert er maar maximaal 3. Hoe wordt dit opgelost?

Antwoord:
Voor de inhoudelijke vragen die u stelt en de vergelijkingen die u maakt, adviseer ik u contact op te nemen met Caiway via 088 – 22 49 121. Wij zijn enkel netwerkbeheerder, Caiway biedt de diensten aan en zij kunnen u hierover dan ook de juiste informatie geven.

Vraag 3:
Mijn E-Mail adres verdwijnt. Deze is bekend bij heel erg veel mensen cq klanten. Het risico bestaat dat mijn e-mail adres vergeven wordt aan iemand anders waardoor deze mijn post krijgt. Dit is pure privacy schending! En daar komt nog bij dat ik schade kan lijden doordat ik opdrachten kan mislopen. Hoe lost Cogas dit probleem.

Antwoord:
Wat betreft behoud van uw e-mailadres, hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. Hiervoor adviseer ik u contact op te nemen met Ziggo via 0900 – 1884. De e-mailadressen zijn eigendom van Ziggo, wellicht kunnen zij hierin iets voor u betekenen. Technisch zou het mogelijk moeten zijn.

Vraag 4:
Televisie on Demand is vele malen duurder bij Caiway. Dit is alleen mogelijk via de glasvezel en kost 10 euro extra per maand. Bij ZIGGO zit dit in mijn abonnement. Hier wordt als gezin verschrikkelijk veel gebruik van gemaakt. Hoe wordt dit opgelost?

Antwoord:
Voor de inhoudelijke vragen die u stelt en de vergelijkingen die u maakt, adviseer ik u contact op te nemen met Caiway via 088 – 22 49 121. Wij zijn enkel netwerkbeheerder, Caiway biedt de diensten aan en zij kunnen u hierover dan ook de juiste informatie geven.

Vraag 5:
Zowel zakelijk als privé word ik opgezadeld met extra kosten. Deze zal ik moeten gaan verhalen op degene die hiervoor verantwoordelijk is. Dat is Cogas. U zult daarom tzt van mij een rekening ontvangen met de kosten die ik gemaakt heb door deze wijzigingen.

Antwoord:
U geeft aan dat Cogas tzt een rekening zal ontvangen van de door u gemaakt kosten door de overgang van Ziggo naar Caiway. Wij begrijpen dat de overgang gevolgen heeft voor u als klant. Dit vinden wij erg vervelend. Echter, Cogas kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de door u gemaakte kosten. Cogas wijst alle aansprakelijkheid in deze uitdrukkelijk van de hand.

Over Andre

André is recht voor de raap, doortastend, kritisch maar zeurt ook graag met een flinke dosis humor over zaken die niet in de haak of opvallend zijn. Geboren en getogen Almeloër, Opa en DJ met een goed hart voor de stad en natuurlijk groot supporter van Heracles Almelo.

1 reactie op “Antwoorden van COGAS … zucht”

  1. beewee72 schreef:

    Duidelijk! Dat wordt dus Caiway bellen en dezelfde vragen voorleggen.
    Zou mooi zijn als deze persoon de antwoorden van Caiway ook hier post.
    Wat een bedrijf, werkt met het langst werkende systeem: het afschuif-systeem…..

Geef een reactie

Aanbiedingen bij webshops

Reclame

Nieuwste reacties