Handig: een overzicht van haast geen verandering

caiwaybrand
Ja, nog een Cogas/Caiway item. We gaan net zo lang door totdat iemand bij Cogas/Caiway of moedertje Rabobank door het stof gaat. In de brief van gisteren staat te lezen dat er voor de Ziggo klant haast niets verandert. Is dat ook zo? Wij zochten het voor u uit met een lijst van epische lengte tot gevolg. De conclusie u gaat er ontzettend op achteruit. Zowel qua diensten als qua kosten. Dieptepunten: interactieve tv en video on demand alleen op glasvezel en kost 5 euro per maand en Ziggo mobiel klanten verliezen korting omdat Cogas dat wil. De volledige lijst met nadelen van Caiway ten opzichte van uw huidige kabelaar is HIER te vinden.

Ondertussen heeft het CDA Kamervragen gesteld aan minister Kamp van economische zaken. De shitstorm op Twitter en Facebook wordt met het uur groter en klanten zeggen massaal uit pissigheid alles op wat met Cogas te maken heeft. En is bekend geworden dat Cogas voor 50% en Caiway voor 100% eigendom is van niemand minder dan de Rabobank. Monopoly much? Dus like, share en deel alles wat hiermee te maken heeft. Noord Koreaanse vlaggen planten bij het Cogas gebouw aan de Rohofstraat. Honderd bakken bami laten bezorgen bij Cogas. Bestook het klachtenformulier en verzet je tegen de digitale Foie gras die hier geserveerd wordt. (Foto: Wietse te Haar)

Over HNDB

Eigenaar en oprichter van HNDB.nl en HNDB Media. Maakt zich minder druk om items schrijven en richt zich meer op nieuwe functies en designdingetjes.

4 reacties op “Handig: een overzicht van haast geen verandering”

  1. reneh schreef:

    Nieuwsgroepen zie ik niet staan?
    Gratis bij Ziggo (niet optimaal, maar vaak goed te gebruiken), bij Caiway moet je hiervoor betalen.

  2. Henk schreef:

    Zowel de retentie als de snelheid op Ziggo’s nieuwsgroepen zijn voor mij triest genoeg die überhaupt maar niet te gebruiken, ondanks dat het gratis is, daar zijn toegewijde bedrijven voor die daar veel betere pakketten voor aanbieden voor een habbekrats.
    Bovendien is dat alleen maar voor je tv shows en filmpjes te downloaden. Niet het sterkste argument om aan te voeren in zoiets als dit.
    Ik vind die lijst al genoeg onzinpunten bevatten, wat jammer is want er staan ook een partij best wel zware argumenten in.
    Dat gedoe over het 2x doen van een port forward lijkt mij gewoon onzin. Een kaal modem, wat het zal zijn als ze je een losse router geven, voert geen routertaken uit. En zelfs als hij dit wel doet hebben ze daar DMZ voor uitgevonden.
    Dat soort dingen maken de rest van die lijst direct een beetje zeurderig ook al staan er best wat sterke argumenten in, zoals teruggelopen dienstverlening en forst verhoogde prijzen voor verschillende dingen.

  3. Bastiaan schreef:

    CAIWAY >>> NO WAY

  4. Gerar5d schreef:

    Ik heb het lijstje even nagelopen. Uitgaande van een duurder mobiel abonnement en de zaken die ik nu gebruik, kost me dit zo’n 475,00 euro per jaar. Ook reken ik op een initiële kostenpost van 200 euro. Basispakket is 20 adminkosten en een paar dagen geklooi voor het werkt. Kijkend naar de recensies over Caiway op div. sites zullen er ongetwijfeld veel uren helpdeskcontact komen en mogelijk kosten door storingen. Eigenlijk alleen gekeken naar kosten en niet naar andere minpunten uit de vergelijking.

Geef een reactie

Aanbiedingen bij webshops

Reclame

Nieuwste reacties