Firma LIST & BEDROG in winterslaap?

De afgelopen dagen hebben we ook via de sociale media de ontwikkelingen gevolgd m.b.t. het debacle COGAS/ZIGGO/CAIWAY. Heel veel mensen zitten met heel veel vragen. De tijd dringt, omdat u slechts 2 maanden de tijd heeft om een andere provider voor internet, TV en andere diensten te kiezen. Ja, een opgelegde keuze. Doet u niets, dan heeft u in januari/februari ook niets meer. Je zou toch denken dat COGAS – het bedrijf dat een voorbeeldrol opeist op het gebied van het snelle internet – de sociale media juist aangrijpt om haar klanten gerust te stellen (voor zover dat kan), vragen fatsoenlijk te beantwoorden, duidelijkheid te verschaffen, enzovoort.

Helemaal niets, noppes, nada! Oh wacht, op een vraag van HNDB via Twitter reageert de COGAS met een standaard antwoord: ga naar onze website voor meer informatie over onze pakketten. Dat is het! Maar dat is geen antwoord op onze vraag! Het gevoel dat u als kleine consument met een klantnummertje bij het grote COGAS hun wil opgelegd krijgt is niet fijn. Het gevoel dat ze schijt aan u hebben is ook niet leuk. Immers, u betaalt voor diensten die zij leveren én bovendien heeft COGAS ook nog een behoorlijke maatschappelijke verantwoordelijkheid.

OK, als het gepeupel op de werkvloer niet wil reageren dan de directeur van de firma LIST & BEDROG BV maar eens een tweet sturen. Meneer Piet Grootenboer. Trots op wat hij allemaal bereikt heeft, fan van glas, twittert over alles wat goed gaat, maar … ook deze dorpspastoor is niet in beweging te krijgen. Probeert u het maar eens: https://twitter.com/PietGrootenboer

We staan hier op de redactie volslagen versteld van het acteren van COGAS. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zij hun naam/imago in 4 dagen tijd compleet naar de kloten weten te helpen, terwijl het grote publiek juist op de sociale media – daar waar COGAS nota bene de faciliteiten voor biedt – te bereiken is? En onze stad Almelo wederom als een zak hooi in de (landelijke) media wordt neergezet.

Welterusten COGAS!

tweets_cogas

Over Andre

André is recht voor de raap, doortastend, kritisch maar zeurt ook graag met een flinke dosis humor over zaken die niet in de haak of opvallend zijn. Geboren en getogen Almeloër, Opa en DJ met een goed hart voor de stad en natuurlijk groot supporter van Heracles Almelo.

1 reactie op “Firma LIST & BEDROG in winterslaap?”

  1. j.e.eshuis schreef:

    Afgelopen zaterdag is er een folder binnengekomen van CBizz (zie http://www.cbizz.nl/cogas). In die folder en op de website wordt ondernemers zowel kabel als glasvezel aangeboden. En met de mogelijkheid van meerdere telefoonlijnen. En nog stinkt het. Bij glasvezel (duur) zijn de activeringskosten lager dan bij kabel en is er naast het nieuwe modem niets nodig voor meer telefoonlijnen. Bij een kabel aansluiting zijn dus de activeringskosten hoger en moet er, om meer telefoonlijnen te hebben, een extra Fritzbox (waar ook wifi in zit) te worden aangeschaft voor € 89,00. Dus bij glas je eigen wifi installatie gebruiken en niets nodig voor meer telefoonlijnen en bij kabel extra
    aanschaf van die box en kosten. Bij ziggo is dat slechts één modem voor meer lijnen. Het lijkt er echter ook op dat het goedkoopste
    abonnement voor de particulier het signaal gewoon over de kabel gaat en niet over glas.
    Werd door derden nog er nog even op geattendeerd dat de schotel ook een goed alternatief is voor internet, tv en radio.

Geef een reactie

Aanbiedingen bij webshops

Reclame

Nieuwste reacties